18 January 2012

PRU-13...! BN akan menang...!

Pada pandangan penulis...  BN akan menang besar PRU-13 nanti...
Ini di sebabkan sokongan rakyat terhadap BN semakin meningkat
Ini semua hasil dari tarsformasi yang di cetuskan oleyh YAB DS Najib. Disamping banyak pendekatan yang di lakukan oleyh YAB DS Najib untuk  mendekati rakyat secara keseluruhannya...
Gagasan 1Malaysia amat memberi impak kepada memulihkan sokongan rakyat serta kepercayaan rakyat terhadap kerajaan BN di bawah teraju YAB DS Najib. 1Malaysia juga telah menyatu-padukan rakyat berbilang kaum, tanpa mengira latar belakang dan adat resam kaum tertentu...!
-TAHNIAH daripada penulis-


Baru-baru ini timbul isu YB Dato' Hassan Ali di pecat dari PAS oleyh jawatankuasa PAS sendiri . Para penyokong yang selama ini bersama dgn DHA berasa begitu kecewa lantas keluar parti dan ada diantaranya menyertai bebas tetapi menyokong UMNO.  Ini menambahkan kemelut sokongan rakyat dalam PAS secara tidak lansung kepada PAKATAN... 


The Economist menyifatkan, pembebasan ANUar dari tuduhan liwat, tidak membantu memulihkan imejnya dan moralnya sebagai pemimpin pembangkang. 
Malah, kebanyakkan remaja @ belia sekarang sudah tidak berminat dengan PAKATAN. 
Dapat kita lihat, isu ADAM ADLI, tidak banyak mahasiswa yang menyokong kumpulan itu tetapi banyak yang membantah isu ini...!
Jika di lihat sewaktu ADAM ADLI ke Kedah, tidak sampai 20 orang Mahasiswa yang datang untuk menyokong ADAM dan kumpulan ini. 
Juga dapat di lihat sewaktu di  Padang Kota, Penang, tidak sampai 10 orang mahasiswa yang turun untuk menyatakan sokongan kepada kumpulan ini...!


Sudah terang lagi bersuluh..! Rakyat dah sedar akan tipu helah dan sandiwara yang di mainkan oleyh PAKATAN...!


Jika di lihat, BN banyak kelebihan daripada PAKATAN, sejak akhir-akhir ini...
TETAPI di ingatkan pada BN, jangan terlalu selesa dengan pergolakkan yang berlaku dalam PAKATAN, malah BN perlu menggunakan kesempatan ini untuk memantappkan BN...!


Penulis juga optimis bahawa BN boleyh merampas kembali Selangor, dan menambahkan kerusi BN di negeri Kelantan, Kedah dan Penang...


InsyaAllah...  UMNO boleyh, BN boleyh, Malaysia boleyh...!




APABILA TIBA MASANYA...!
UNDILAH BN..!
DEMI AGAMA, BANGSA, NEGARA DAN KEDAULATAN INSTITUSI DIRAJA..!
BN MENANG, RAKYAT SENANG...!
[X] BN

3 comments: